Veilige sfeer en uitstekende zorg

Ons Huis Heemskerk werkt met een vast team dat bestaat uit gepassioneerde professionele krachten. Samen met een vaste groep invalkrachten zorgen ze ervoor dat uw kinderen met veel plezier kunnen logeren en worden opgevangen. Bij ons staan een veilige huiselijke sfeer, uitstekende zorg en professionele begeleiding voorop.

Al onze vaste teamleden beschikken over de benodigde diploma’s en aanvullende certificaten als BHV, medicatie, epilepsie en sondevoeding.

Ons Huis Heemskerk kent drie zorgmanagers, bijgestaan door een kwaliteitsfunctionaris. Er zijn verzorgenden EMB die hun eigen coach-cliënten hebben. Verder zijn er vaste invalkrachten en een interieurverzorgster. Ons Huis is een erkend leerbedrijf en heeft regelmatig stagiaires in huis. En laten we vooral de vrijwilligers niet vergeten!

Ervaringen van cliënten