Het personeel van Stichting Ons Huis Heemskerk is adequaat geschoold en gekwalificeerd. De organisatie kent een platte organisatiestructuur waardoor contact met collega’s of leidinggevende laagdrempelig is.

Humor, huiselijke sfeer, warmte en een goed gevoel zijn dan ook de kwaliteiten van het team waar we trots op zijn!

Stichting Ons Huis Heemskerk werkt met drie zorgmanagers en een kwaliteitsfunctionaris.

Daarnaast zijn er vaste personeelsleden in dienst in de functie verzorgende coach EMB en persoonlijk begeleider EMB

Stichting Ons Huis Heemskerk werkt met een aantal vaste invalskrachten en een interieurverzorger, is een erkend leerbedrijf en heeft regelmatig stagiaires (zowel BOL als BBL) op de werkvloer.

Ontmoet het managementteam

Zoek je een stageplek?

Bij Ons Huis Heemskerk leer je veel. Niet zo vreemd gezien de combinatie van twee locaties: wonen en logeren. Je krijgt te maken met gevarieerde activiteiten en een grote, afwisselende doelgroep. Maak kennis met onze manier van werken – en laat ons weten wat je van deze aanpak vindt. Dat houdt ons scherp. Wij zijn blij met een extra stel handen en ogen, net zoals bewoners en logees dat zijn met je aandacht. Je bent dus van harte welkom als stagiair, BOL of BBL. Houd er wel rekening mee dat het vooral gaat om werk in de weekeinden en avonden.

Ons Huis Heemskerk is een erkend leerbedrijf.

Neem bij interesse contact met ons op.