Linda Baerveldt

Raad Van Toezicht

Mijn naam is Linda Baerveldt. Samen met mijn man, zoon (17) en dochter (14) woon ik in Heemskerk, wij hebben twee chihuahua’s en een schat van een mini doodle. Als gezin verlenen wij ook een vorm van respijtzorg en zijn wij een steungezin voor een lief mannetje van nu 2 jaar via Buurtgezinnen Heemskerk/Beverwijk.

“Wat is het moedigste dat je ooit hebt gezegd?’ vroeg de jongen. ‘Help!’ zei het paard”
Charley Mackesy

Wanneer je als ouder (noodzakelijkerwijs) beslist de zorg voor je kind (deels) uit te besteden, dan is dat moedig! En natuurlijk wil je dan dat je kind op een fijne plek verblijft, met liefdevolle en waar nodig deskundige mensen om zich heen.

Het voeden van groei en ontwikkeling zodat ouders, kinderen en (jong)volwassenen kansrijk zichzelf kunnen zijn, drijft mij.

Daarom ben ik communicatietrainer en coach ik vanuit de pre- en perinatale psychologie (New Nurture). Daarnaast ben ik Coördinator Buurtgezinnen voor de Gemeenten Castricum en Uitgeest, waarbij ik mij ook bezighoud met een vorm van respijtzorg. Mijn achtergrond als Jeugdverpleegkundige zorgt ervoor dat ik een sterk ontwikkelde preventieve en integrale blik heb aangaande het kind en het gezin.

Met mijn expertise lever ik graag een bijdrage aan de Raad van Toezicht van Ons Huis.