Wanda Vervest

Raad Van Toezicht

Mijn naam is Wanda Vervest, opgegroeid in Noord-Brabant en na in Tilburg journalistiek gestudeerd te hebben in Noord-Holland terecht gekomen om als verslaggever bij het Noordhollands Dagblad aan de slag te gaan. In de avonduren ben ik rechten gaan studeren en na mijn afstuderen advocaat geworden.

Ik ben bestuurslid geweest van de Stichting Welschap, en werd in 2014 gekozen in de gemeenteraad van Heemskerk waar ik direct als fractievoorzitter van GroenLinks in het diepe werd gegooid. Na één periode van vier jaar heb ik afscheid genomen. Inmiddels was ik mijn eigen advocatenkantoor gestart en sinds 2012 run ik samen met een collega Fridsma & Vervest advocaten in het centrum van Heemskerk. Hier sta ik zowel particulieren als MKB’ers bij op het gebied van personen- en familierecht, strafrecht, arbeidsrecht, sociale zekerheid en sta ik inmiddels een groot aantal ouders bij in de kindertoeslagaffaire.